Death on wings

Kollar ni på den här videon kommer ni förmodligen förstå mitt beroende.



Det ska bli intressant att se hur det går för Ravens iår, beskedet att Derrick Mason ska sluta spela fotboll är en tung förlust för Ravens passningsspel men samtidigt har vi fått en ännu bättre offensiv linje och två friska runningbacks (McGahee och Ray Rice) som borde öppna upp för springspel.

Defensivt har vi förlorat Bart Scott och Jim Leonard men samtidigt fått tillbaka våran SS Landry som var skadad hela förra säsongen + våran 1st round-pick DE Paul Kruger som jag har ganska höga förväntningar på. Det kommer bli ett riktigt jävla roligt år, otroligt ljusa tider framför mig!

PS:
Kom just att tänka på att jag har detta sommarlov, ett år i USA och ett till sommarlov innan jag börjar skolan i Sverige igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0