DÅ VAR DET KLART

Jag pratade med min host parent Lorie igår natt och hon hade fått veta att jag kommer landa i Kansas den 11 augusti och det passar mig alldeles utmärkt för då hinner jag vara med och slå Djurgården som vann sist med 12-0 (Jag var inte med). Vetskapen om att det är min sista match med Truckers u17-lag kommer få mig att ge ALLT. Väldigt mycket utav det jag kan inom football har jag att tacka Södertälje Amerikanska Fotbollsklubb för.

Jag ska försöka prata med coacherna i klubben om att ha en länk till min blogg på Truckers hemsida för att jag kommer skriva en hel del om football i USA medan jag är iväg. Jag kommer gå igenom min playbook, hur vi tränar, resultat och helt enkelt hur stort och viktigt football är för amerikaner (och mig).

För övrigt så har Telge Truckers sommarträningar med Tobbe och Sixten, det är riktigt jävla bra träningar och jag hoppas dessa två herrar får vara med och coacha off-season träningarna, de kan sin grej ;)



Kommentarer
Postat av: fridelinen

ska läsa din blogg heeela tiden, även om jag inte kommer fatta ett skvatt av alla konstiga fotbollstermer.. men jag lovar, ska läsa med glädje och intresse!

2009-07-15 @ 16:48:46
URL: http://fridelinen.blogg.se/
Postat av: Oggy

Jag ska skriva så att du förstår :)

2009-07-16 @ 17:27:22
URL: http://oggyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0