WIIIEEEEE, jag fick ett Wii!

Jag är uppvuxen med TV-spel! Det var höjdpunkten i mitt liv när jag var liten pojke, jag minns när det började regna och det första man tänkte var "Ja! Nu får vi spela TV-spel!", då fick vi spela hur mycket vi ville... Jag minns när jag och kusin Andreas var på jakt efter spindlar för att alla vet ju att det börjar regna om en spindel dör. Eller när hela familjen kunde samlas framför TVn och kolla på storebror Acke när han spelade Zelda; Ocarina of Time.

Jag blir lite sugen på att beställa hem mat och sätta sig och lira lite Mario Party 8 en kväll? ;)






















Jag drar till Västervik imorgon med Acke och Jill för att hälsa på farmor Kristina, Lennart och Skrållan förstås. Kommer hem på söndag någon gång!

Det ska bli kul, ser fram emot bastun och att bada i deras sjö!

Kommentarer
Postat av: fredrika

ååh, västervik är ett fiiint och mysigt ställe :)

2008-11-29 @ 17:26:57
URL: http://gelwax.blogspot.com/
Postat av: Farmor

Hej Oscar, vad bra du skriver. Kul att du kom förbi, du är bäst!

2008-11-30 @ 13:31:44
Postat av: Jilly

Kommentaren ovan har Oscar skrivit helt själv. Jag satt brevid. xD

2008-12-01 @ 20:32:54
URL: http://billyj.bloggie.se
Postat av: Katarina

Men även om Oscar skrev kommentaren själv (vilket jag tror bara är elakt förtal) så är det ändå precis vad Oscars farmor tycker...



Och du Oggy, det är ju ingen som blir sur om du skriver lite nytt på bloggen då och då.

2008-12-30 @ 11:11:27
URL: http://markattis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0