High School

Mamma är bäst och betalar en stor summa pengar för att jag ska kunna åka till High School och studera.
Är för evigt tacksam!!!

Då åker jag nästa år innan jag ska börja andra ring och är borta i 10 månader så när jag kommer tillbaka så kommer jag att behöva gå andra ring med dom som är ett år yngre än vad jag är. Men stort careface på det, jag ska till High School ffs!!

Jag ska spela High School Football där och jag kommer att lära mig så otroligt mycket om Amerikansk Fotboll där borta...
Det är förstås inte den enda anledningen till att jag vill gå High School, jag är trött på Sverige och Södertälje och jag vet att när jag väl kommer tillbaka så kommer jag att sakna USA så sjukt mycket!
Sen är det ett år som jag bara kan strunta i allt och leva livet, jag behöver inte betygen där borta heller så jag kommer inte behöva anstränga mig för att få bra betyg.

Innan jag slutade nian så pratade jag med min engelsklärare om att jag vill åka till High School ett år, och hon tyckte verkligen att jag skulle göra det... Och att jag skulle träffa henne i USA och äta Söndagsmiddag med hennes familj, skitroligt! Hon heter Greer och är den coolaste, smartaste, häftigaste och bästa läraren jag nånsin haft! Jag skulle maila henne när jag visste om jag skulle åka eller inte, det ska bli så kul att berätta det för henne.

Finns väl inte så mycket mer att säga...
Men jag längtar... längtar skitmycket!

Kommentarer
Postat av: Fredriiika

HAHAHAHHA, du glömde påpeka att du tycker hon är ASSNYGG! ;)





MEN JAG KOMMER SAKNA DIG :'( GRÅÅÅÅÅTA i 10 månader. BUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄhhhhh

2008-08-28 @ 10:59:42
URL: http://gelwax.blogspot.com/
Postat av: Cat

Du kommer få det så jävla kul!!!

Jag vill oxå åka!

Haha! Dadlar= Bitch!!!

Haha!

2008-09-05 @ 01:25:18
URL: http://smellslikecathrine.blogg.se/
Postat av: Gleheenn jaoo

Haha fan va roligt me High school egentligen!! :O



Btw du e typ grym på blogga jöö ^

2008-09-06 @ 01:15:33
Postat av: Acke

Jag tror att du kommer sakna Sverige när du är där, en massa feta amerikaner kan man ju skratta åt ett tag, men i längden... Sverige kommer sakna dig i alla fall!

2008-09-06 @ 22:57:51
URL: http://www.ackelindholm.blogspot.com
Postat av: Jilly

Jo jag vet... Det var asdåligt faktist. Men jag antog att din mor eller bror skulle plocka upp telefonen. ;P

Hade en kul kväll ändå, utan oss?



JA om 1 vecka har vi landat och packat upp lite. Bytt om och satt oss för att käka någonstans liksom. Bara ta ett djupt andetag och inse att man INTE är i Sverige, ta en drink och sen kanske en till och bara fota/filma roliga reportage. Om en vecka börjar vi! :D



Ps. Jag tror inte att han kommer sakna Sverige Acke. (;

2008-09-07 @ 16:14:23
URL: http://insidelingo.blogg.se/
Postat av: josephinethabest

"Men stort careface på det, jag ska till High School ffs!!" HAHAHHA så stört skön jobbiga unge, som bara drar...... draaaaaar! :(

vem pallar se stort careface på mig liksom...

2008-10-08 @ 21:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0